|
კრიტერიუმები
|
I დონე
|
II დონე
|
III დონე
|
|
მოსწავლეებმა
გააცნობიერონ ცოდნის არსი და მნიშვნელობა
|
უჭირს ცოდნის მნიშვნელობის გააზრება
|
ნაწილობრივ
აცნობიერებს ცოდნის მნიშვნელობას
|
ზედმიწევნით აყალიბებს ცოდნის მნიშვნელობას ქვეყნის
გადარჩენის საქმეში
|
|
საკუთარი
აზრის წარმოჩენა / დასაბუთება
|
ვერ ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას
|
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას, კითხვებზე პასუხობს,
მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია
|
არგუმენტებით ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას,
კითხვებზე პასუხობს დამაჯერებლად.
|
|
მართლმეტყველება
|
ლექსიკური მარაგი ძალზე მწირია, ვერ აყალიბებს შეხედულებებს
|
- ლექსიკური მარაგი მწირია;
|
აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი
|
შეფასების რუბრიკები
Subscribe to:
Comments (Atom)
გაკვეთილის გეგმა - ილია ჭავჭავაძე "მზიანი დღე"
მთავარი თემა ილია ჭავჭავაძე „ მზიანი დღე“ მნიშვნელობა / აქტუალობა მოსწავლეებმა გაიაზრონ და გაიგონ გა...
-
მთავარი თემა ილია ჭავჭავაძე „ მზიანი დღე“ მნიშვნელობა / აქტუალობა მოსწავლეებმა გაიაზრონ და გაიგონ გა...
No comments:
Post a Comment