შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები
      I დონე
    II  დონე
    III დონე
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ ცოდნის არსი და მნიშვნელობა
უჭირს ცოდნის მნიშვნელობის გააზრება
ნაწილობრივ
აცნობიერებს ცოდნის მნიშვნელობას   
ზედმიწევნით აყალიბებს ცოდნის მნიშვნელობას ქვეყნის გადარჩენის საქმეში
საკუთარი აზრის წარმოჩენა / დასაბუთება
ვერ ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას, კითხვებზე პასუხობს, მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია
არგუმენტებით ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას, კითხვებზე პასუხობს დამაჯერებლად.
 მართლმეტყველება
ლექსიკური მარაგი ძალზე მწირია, ვერ აყალიბებს შეხედულებებს
- ლექსიკური მარაგი მწირია;
აქვს მდიდარი ლექსიკური მარაგი

No comments:

Post a Comment

გაკვეთილის გეგმა - ილია ჭავჭავაძე "მზიანი დღე"

მთავარი თემა ილია  ჭავჭავაძე  „ მზიანი დღე“ მნიშვნელობა / აქტუალობა მოსწავლეებმა გაიაზრონ და გაიგონ გა...